Health Day logo

Διαφήμιση
Διαφήμιση

Facebook

Ενημερωτική εκστρατεία για το διαβήτη
Εκτύπωση E-mail

Μεγάλο Πανελλήνιο Πρόγραμμα Ενημέρωσης της Ελληνικής κοινής γνώμης γύρω από τον Σακχαρώδη Διαβήτη (Σ.Δ.) ξεκίνησε το Μάρτιο του 2012 από την πόλη της Λάρισας το Εθνικό Κέντρο Έρευνας, Πρόληψης και Θεραπείας του Σακχαρώδη Διαβήτη και των Επιπλοκών του (Ε.ΚΕ.ΔΙ.). Πρόκειται για μια συντονισμένη προσπάθεια ευαισθητοποίησης των Ελλήνων πολιτών στη σύγχρονη καλπάζουσα «επιδημία» του σακχαρώδη διαβήτη, με κεντρικό μήνυμα «Πρόλαβε το Διαβήτη σου και αν έχεις ήδη, αντιμετώπισέ τον σωστά»!

 
Γλυκαντικές ύλες και εγκυμοσύνη
Εκτύπωση E-mail

 

Η περίοδος που διανύει μια γυναίκα στην εγκυμοσύνη της είναι από τις πιο όμορφες αλλά και πιο απαιτητικές διατροφικά. Το έμβρυο τρέφεται συνήθως από τις «αποθήκες» της μητέρας και γι’ αυτό συνήθως είναι αναγκαίο να υπάρχει επαρκής διατροφική πρόσληψη τόσο σε ενέργεια όσο και σε θρεπτικά συστατικά. Παράλληλα, όμως, δεν είναι λίγες και οι μέλλουσες μαμάδες που ανησυχούν για την αύξηση του βάρους τους κατά την εγκυμοσύνη, και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για τις διατροφικές τους αδυναμίες.

 
Συνεχίζεται το πρόγραμμα δωρεάν εμβολιασμού για τα παιδιά
Εκτύπωση E-mail

To Παίδων ΜΗΤΕΡΑ συνεχίζει το πρόγραμμα δωρεάν εμβολιασμού για παιδιά, σε συνεργασία με το Πολυϊατρείο των «Γιατρών του Κόσμου» στο Πέραμα. Λόγω της άμεσης ανάγκης για εμβόλια που βρίσκονται σε έλλειψη, κλιμάκιο εκπροσώπων του παιδιατρικού νοσοκομείου συνοδεία ασθενοφόρου, παρέδωσε την Τρίτη στις 3 Ιουλίου, την 3η δόση εμβολίων που περιλαμβάνει 240 βασικά εμβόλια 5 διαφορετικών κατηγοριών, τα οποία καλύπτουν τα εξής νοσήματα: διφθερίτιδα, τέτανο, κοκκύτη, πολιομυελίτιδα, αιμόφιλλο, ιλαρά, ερυθρά, παρωτίτιδα, ανεμοβλογιά, ηπατίτιδα Α και Β.

 
Γιατί να εντάξετε τα δημητριακά στη διατροφή σας;
Εκτύπωση E-mail

 

Τα δημητριακά, όπως το σιτάρι, το κριθάρι, η σίκαλη και η βρώμη αποτελούνται από τρία μέρη: το ενδοσπέρμιο, το πίτουρο και το φλοιό (φύτρο). Το ενδοσπέρμιο, είναι το κεντρικό τμήμα που περιέχει άμυλο και αποτελεί περίπου το 80% του δημητριακού. Το πίτουρο, η εσωτερική στιβάδα, είναι πηγή πλούσια σε διαιτητικές ίνες, βιταμίνη Β και φυτοχημικά. Ενώ ο φλοιός είναι η εξωτερική στιβάδα, που περιέχει, «υγιεινά» λιπαρά, βιταμίνες Β και Ε και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως δηλώνει και η ονομασία τους, είναι αυτά που περιέχουν και τα τρία μέρη του δημητριακού, άρα και όλα τα πολύτιμα θρεπτικά τους συστατικά.

 
Δέκα βήματα για να μειώσουμε τη μερίδα του φαγητού μας
Εκτύπωση E-mail

 

Συμβουλές για να μειώσουμε τη μερίδα του φαγητού μας και να μην έχουμε πρόβλημα με το βάρος μας, δίνει ο διαιτολόγος - διατροφολόγος Κωνσταντίνος Κούτσικας.

 
Σελίδα 401 από 427