Health Day logo

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Facebook

Ρόδι, να το πιεις στο ποτήρι!
Εκτύπωση E-mail

Ο φυσικός χυμός ροδιού είναι καλύτερος από οποιονδήποτε άλλο φρουτοχυμό με αντιοξειδωτικές ιδιότητες. Καταπολεμά τις ελεύθερες ρίζες, καθαρίζει τον οργανισμό από τα υψηλά επίπεδα της «κακής» χοληστερόλης και περιέχει τη μεγαλύτερη ποσότητα πολυφαινολών, ακόμη και από το κόκκινο κρασί ή άλλους χυμούς.

 

 

 
Γνώση που... μαγνητίζει!
Εκτύπωση E-mail

Πολλοί θεωρούν πως η σωστή και υγιεινή διατροφή είναι κάτι που απαιτεί χρόνο και χρήμα. Λάθος! Το μόνο που χρειάζεστε για να μάθετε να τρώτε σωστά και υγιεινά, είναι ενημέρωση και οργάνωση!

 
Τα οφέλη από την κατανάλωση συμπληρωμάτων ω-3
Εκτύπωση E-mail

Tα τελευταία χρόνια, όλο και περισσότερες μελέτες αποδεικνύουν τα οφέλη των ω-3 λιπαρών οξέων στην διατήρηση της καλής υγείας, όχι μόνο της καρδιάς αλλά και άλλων φυσιολογικών λειτουργιών του ανθρώπινου οργανισμού. Καθημερινά, μεγάλο ποσοστό ανθρώπων καταναλώνουν ω-3 λιπαρά οξέα σε μορφή συμπληρώματος διατροφής.

 
Ενυδάτωση: Η ποικιλία βοηθά!
Εκτύπωση E-mail

Το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή. O ανθρώπινος οργανισμός είναι με τέτοιο τρόπο ρυθμισμένος, ώστε να διατηρεί την απώλεια νερού του σώματος του κάτω από 0,2-0,5% του Σωματικού Βάρους. Ενώ ο άνθρωπος μπορεί να παραμείνει στην ζωή χωρίς τροφή περίπου 60-70 μέρες, χωρίς νερό όμως, μπορεί να επιβιώσει μόνο 4-5 μέρες. Γι’ αυτό αναφέρεται και ως «απαραίτητο θρεπτικό συστατικό».

 
Γλυκαντικές ύλες και εγκυμοσύνη
Εκτύπωση E-mail

 

Η περίοδος που διανύει μια γυναίκα στην εγκυμοσύνη της είναι από τις πιο όμορφες αλλά και πιο απαιτητικές διατροφικά. Το έμβρυο τρέφεται συνήθως από τις «αποθήκες» της μητέρας και γι’ αυτό συνήθως είναι αναγκαίο να υπάρχει επαρκής διατροφική πρόσληψη τόσο σε ενέργεια όσο και σε θρεπτικά συστατικά. Παράλληλα, όμως, δεν είναι λίγες και οι μέλλουσες μαμάδες που ανησυχούν για την αύξηση του βάρους τους κατά την εγκυμοσύνη, και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για τις διατροφικές τους αδυναμίες.

 
Γιατί να εντάξετε τα δημητριακά στη διατροφή σας;
Εκτύπωση E-mail

 

Τα δημητριακά, όπως το σιτάρι, το κριθάρι, η σίκαλη και η βρώμη αποτελούνται από τρία μέρη: το ενδοσπέρμιο, το πίτουρο και το φλοιό (φύτρο). Το ενδοσπέρμιο, είναι το κεντρικό τμήμα που περιέχει άμυλο και αποτελεί περίπου το 80% του δημητριακού. Το πίτουρο, η εσωτερική στιβάδα, είναι πηγή πλούσια σε διαιτητικές ίνες, βιταμίνη Β και φυτοχημικά. Ενώ ο φλοιός είναι η εξωτερική στιβάδα, που περιέχει, «υγιεινά» λιπαρά, βιταμίνες Β και Ε και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως δηλώνει και η ονομασία τους, είναι αυτά που περιέχουν και τα τρία μέρη του δημητριακού, άρα και όλα τα πολύτιμα θρεπτικά τους συστατικά.

 
Σελίδα 8 από 11