Health Day logo

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Facebook

Ενυδάτωση: Η ποικιλία βοηθά!
Εκτύπωση E-mail

Το νερό είναι απαραίτητο για τη ζωή. O ανθρώπινος οργανισμός είναι με τέτοιο τρόπο ρυθμισμένος, ώστε να διατηρεί την απώλεια νερού του σώματος του κάτω από 0,2-0,5% του Σωματικού Βάρους. Ενώ ο άνθρωπος μπορεί να παραμείνει στην ζωή χωρίς τροφή περίπου 60-70 μέρες, χωρίς νερό όμως, μπορεί να επιβιώσει μόνο 4-5 μέρες. Γι’ αυτό αναφέρεται και ως «απαραίτητο θρεπτικό συστατικό».

 
Γλυκαντικές ύλες και εγκυμοσύνη
Εκτύπωση E-mail

 

Η περίοδος που διανύει μια γυναίκα στην εγκυμοσύνη της είναι από τις πιο όμορφες αλλά και πιο απαιτητικές διατροφικά. Το έμβρυο τρέφεται συνήθως από τις «αποθήκες» της μητέρας και γι’ αυτό συνήθως είναι αναγκαίο να υπάρχει επαρκής διατροφική πρόσληψη τόσο σε ενέργεια όσο και σε θρεπτικά συστατικά. Παράλληλα, όμως, δεν είναι λίγες και οι μέλλουσες μαμάδες που ανησυχούν για την αύξηση του βάρους τους κατά την εγκυμοσύνη, και αναζητούν εναλλακτικές λύσεις για τις διατροφικές τους αδυναμίες.

 
Γιατί να εντάξετε τα δημητριακά στη διατροφή σας;
Εκτύπωση E-mail

 

Τα δημητριακά, όπως το σιτάρι, το κριθάρι, η σίκαλη και η βρώμη αποτελούνται από τρία μέρη: το ενδοσπέρμιο, το πίτουρο και το φλοιό (φύτρο). Το ενδοσπέρμιο, είναι το κεντρικό τμήμα που περιέχει άμυλο και αποτελεί περίπου το 80% του δημητριακού. Το πίτουρο, η εσωτερική στιβάδα, είναι πηγή πλούσια σε διαιτητικές ίνες, βιταμίνη Β και φυτοχημικά. Ενώ ο φλοιός είναι η εξωτερική στιβάδα, που περιέχει, «υγιεινά» λιπαρά, βιταμίνες Β και Ε και είναι πλούσιο σε φυτικές ίνες. Τα δημητριακά ολικής άλεσης, όπως δηλώνει και η ονομασία τους, είναι αυτά που περιέχουν και τα τρία μέρη του δημητριακού, άρα και όλα τα πολύτιμα θρεπτικά τους συστατικά.

 
Δέκα βήματα για να μειώσουμε τη μερίδα του φαγητού μας
Εκτύπωση E-mail

 

Συμβουλές για να μειώσουμε τη μερίδα του φαγητού μας και να μην έχουμε πρόβλημα με το βάρος μας, δίνει ο διαιτολόγος - διατροφολόγος Κωνσταντίνος Κούτσικας.

 
Η μπίρα κάνει καλό στην... καρδιά
Εκτύπωση E-mail

Ευεργετική δράση στην καρδιά και τα αγγεία φαίνεται ότι έχει η μπίρα. Η κατανάλωση 400 ml μπίρας, δηλαδή ποσότητας λίγο μεγαλύτερης από ένα κουτάκι εμπορίου και εντός των προτεινόμενων ορίων για τους υγιείς ενήλικες άνδρες (που είναι έως δύο κουτάκια μπίρας καθημερινά), μπορεί να δράσει ευεργετικά στη λειτουργικότητα της καρδιάς και των αγγείων. Αυτό προκύπτει από επιστημονική μελέτη του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας - Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου και της Α’ Προπαιδευτικής Παθολογικής Κλινικής του Νοσοκομείου «Λαϊκό».

 
Οδηγός επιβίωσης στο εστιατόριο
Εκτύπωση E-mail

Γράφει ο Παρασκευάς Παπαχρήστος, Διαιτολόγος – Διατροφολόγος, M.Sc.

Αναρωτιέμαι πώς γίνεται να βγαίνω σε εστιατόριο και να τρώω υγιεινό φαγητό; Μήπως είναι σωστότερο, όσο κάνω δίαιτα να αποφεύγω τις εξόδους που εμπεριέχουν γεύμα; Πρόκειται για μια συνηθισμένη ερώτηση. Η αλήθεια είναι ότι ήδη κάποια εστιατόρια εκδίδουν διατροφικές πληροφορίες για τα μενού τους, όμως τα περισσότερα δεν το κάνουν.

 
Σελίδα 8 από 11