Health Day logo

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Facebook

Ας επιστρέψουμε στη μεσογειακή διατροφή
Εκτύπωση E-mail

 

Η Ελληνική κοινωνία μαστίζεται τα 3 τελευταία χρόνια από βαριά οικονομική κρίση με περιθωριοποίηση (ανεργία-φτώχεια) μεγάλου τμήματος του πληθυσμού. Αυτό οδηγεί σε αλλαγή των διατροφικών συνηθειών λόγω έλλειψης χρημάτων αλλά και λόγω της κατάθλιψης που εμφανίζουν μεγάλα τμήματα του πληθυσμού, ακόμη και αυτοί που έχουν εργασία. Οι Έλληνες στρέφονται σε φτηνότερες τροφές και σε έτοιμα φαγητά που περιέχουν πολλές θερμίδες, ζωικά λιπαρά και ζάχαρη, υποθηκεύοντας έτσι το μέλλον της υγείας τους.

 
«Ας αφήσουμε τους τύπους»: Ενημερωτική καμπάνια για την εικόνα του σώματος
Εκτύπωση E-mail

Η εικόνα που έχουμε για το σώμα μας δεν είναι απλώς αυτό που βλέπουμε στον καθρέφτη! Είναι οι σκέψεις, οι απόψεις, οι αντιλήψεις και τα συναισθήματα που το πλαισιώνουν. Σήμερα περίπου το 43% των νεαρών ανδρών και το 56% των γυναικών εκφράζουν αρνητικές σκέψεις για την εμφάνισή τους. Τα ποσοστά αυτά είναι ακόμα υψηλότερα όταν μιλούν για το βάρος τους (52% και 66% αντίστοιχα). Για τους περισσότερους ανθρώπους, το σώμα και το βάρος αποτελούν πλέον μια «φυσιολογική» καθημερινή ανησυχία και ένα θέμα για το οποίο αξίζει -αλλά και οφείλουν- να αφιερώσουν το χρόνο τους για να το αλλάξουν.

 
Για υγιή οστά, στηριχτείτε στο Ασβέστιο… Στηριχτείτε στο Caltrate!
Εκτύπωση E-mail

Το ασβέστιο αποτελεί βασικό δομικό συστατικό των οστών και των δοντιών. Επίσης είναι απαραίτητο για την λειτουργία της καρδιάς, των μυών και του εγκεφάλου. Η εμμηνόπαυση, η εγκυμοσύνη, η γαλουχία αυξάνουν τις ανάγκες του οργανισμού σε ασβέστιο, ενώ η έλλειψη άσκησης,  το κάπνισμα, η υπερκατανάλωση καφέ και αλκοόλ αυξάνουν τον κίνδυνο για οστεοπόρωση σε άνδρες και γυναίκες.

 
«Από το ράφι στο καρότσι - Οδηγός διατροφής στο supermarket»
Εκτύπωση E-mail

Mε ένα βιβλίο που φιλοδοξεί να γίνει το… δεξί σας χέρι στα ψώνια του σούπερ μάρκετ, υποδέχεται την άνοιξη το medNutrition. Το βιβλίο «Από το ράφι στο καρότσι - Οδηγός διατροφής στο supermarket, των διαιτολόγων Νίκου Ζέρβα και Νικολέττας Ντορζή το δεύτερο της σειράς medNutrition wellness, έρχεται να σας δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε ανά κατηγορία τροφίμου, όχι μόνο για να τρώτε σωστά, αλλά και για να αγοράζετε ποιοτικά προϊόντα, που αξίζουν την τιμή τους, κάνοντας έτσι και οικονομία. 

 
To σουπλά της ισορροπημένης διατροφής
Εκτύπωση E-mail

Πόσο κρέας πρέπει να σερβίρω στο πιάτο μου; Πόσα αμυλούχα και πόσα λαχανικά; Το medNutrition έρχεται να λύσει τον…γρίφο του ισορροπημένου πιάτου, παρουσιάζοντας ένα σουπλά που διδάσκει τον καταναλωτή να τρώει τις σωστές ποσότητες από κάθε κατηγορία τροφίμου. Οι ειδικοί τονίζουν ότι το «κλειδί» για να πετύχει μια προσπάθεια απώλειας βάρους, αλλά και για να μάθουμε να τρώμε σωστά και ισορροπημένα, είναι ο έλεγχος των μερίδων. Το σουπλά του medNutrition θα σας δείξει τον τρόπο, ώστε να αποφύγετε τις «παγίδες» και τα λάθη. 

 
Ω-3 λιπαρά οξέα και πνευματική υγεία
Εκτύπωση E-mail

Τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται συνεχώς η αξία των ω-3 λιπαρών οξέων στην καλή λειτουργία του οργανισμού και την υγεία. Πρόκειται για πολυακόρεστα απαραίτητα λιπαρά οξέα, τα οποία προσλαμβάνονται εξωγενώς, δηλαδή μέσω της διατροφής και έχουν έρθει στην επικαιρότητα λόγω αποτελεσμάτων επιδημιολογικών ερευνών και δημοσιεύσεων, που τα συνδέουν με καλή καρδιαγγειακή λειτουργία και κυτταρική ακεραιότητα. Έχουν αντιθρομβωτική, αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση, γεγονός που τα κάνει απαραίτητα στην καθημερινή πρόσληψη και τα καθιστά παράγοντα προστασίας από ασθένειες, όπως η νόσος Alzheimer και κάποιες νευροεκφυλιστικές παθήσεις.

 
Σελίδα 6 από 11