Health Day logo

Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση
Διαφήμιση

Facebook

«Από το ράφι στο καρότσι - Οδηγός διατροφής στο supermarket»
Εκτύπωση E-mail

Mε ένα βιβλίο που φιλοδοξεί να γίνει το… δεξί σας χέρι στα ψώνια του σούπερ μάρκετ, υποδέχεται την άνοιξη το medNutrition. Το βιβλίο «Από το ράφι στο καρότσι - Οδηγός διατροφής στο supermarket, των διαιτολόγων Νίκου Ζέρβα και Νικολέττας Ντορζή το δεύτερο της σειράς medNutrition wellness, έρχεται να σας δώσει όλες τις πληροφορίες που χρειάζεστε ανά κατηγορία τροφίμου, όχι μόνο για να τρώτε σωστά, αλλά και για να αγοράζετε ποιοτικά προϊόντα, που αξίζουν την τιμή τους, κάνοντας έτσι και οικονομία. 

 
To σουπλά της ισορροπημένης διατροφής
Εκτύπωση E-mail

Πόσο κρέας πρέπει να σερβίρω στο πιάτο μου; Πόσα αμυλούχα και πόσα λαχανικά; Το medNutrition έρχεται να λύσει τον…γρίφο του ισορροπημένου πιάτου, παρουσιάζοντας ένα σουπλά που διδάσκει τον καταναλωτή να τρώει τις σωστές ποσότητες από κάθε κατηγορία τροφίμου. Οι ειδικοί τονίζουν ότι το «κλειδί» για να πετύχει μια προσπάθεια απώλειας βάρους, αλλά και για να μάθουμε να τρώμε σωστά και ισορροπημένα, είναι ο έλεγχος των μερίδων. Το σουπλά του medNutrition θα σας δείξει τον τρόπο, ώστε να αποφύγετε τις «παγίδες» και τα λάθη. 

 
Ω-3 λιπαρά οξέα και πνευματική υγεία
Εκτύπωση E-mail

Τα τελευταία χρόνια αναδεικνύεται συνεχώς η αξία των ω-3 λιπαρών οξέων στην καλή λειτουργία του οργανισμού και την υγεία. Πρόκειται για πολυακόρεστα απαραίτητα λιπαρά οξέα, τα οποία προσλαμβάνονται εξωγενώς, δηλαδή μέσω της διατροφής και έχουν έρθει στην επικαιρότητα λόγω αποτελεσμάτων επιδημιολογικών ερευνών και δημοσιεύσεων, που τα συνδέουν με καλή καρδιαγγειακή λειτουργία και κυτταρική ακεραιότητα. Έχουν αντιθρομβωτική, αντιφλεγμονώδη και αντιοξειδωτική δράση, γεγονός που τα κάνει απαραίτητα στην καθημερινή πρόσληψη και τα καθιστά παράγοντα προστασίας από ασθένειες, όπως η νόσος Alzheimer και κάποιες νευροεκφυλιστικές παθήσεις.

 
Διατροφή στο γραφείο
Εκτύπωση E-mail

Τα σνακ είναι παρεξηγημένα αφού πολλοί νομίζουν ότι περιέχουν πολλές θερμίδες, ψηλά ποσοστά ζάχαρης και λίπους. Αν προγραμματιστούν σωστά, τα σνακ μπορούν να αποτελέσουν μέρος μιας ισορροπημένης και σωστής διατροφής. Ένα ισορροπημένο σνακ πρέπει να περιέχει και πρωτεΐνες και υδατάνθρακες και να είναι γύρω στις 100-200 θερμίδες. Είναι ευρέως αποδεκτό, ότι άτομα που καταναλώνουν καθημερινά 2-3 σνακ έχουν περισσότερη ενέργεια όλη μέρα και τείνουν να καταναλώνουν λιγότερες θερμίδες ημερησίως, αφού δε μένουν πολλές ώρες νηστικοί και να τείνουν να τρώνε ότι βρίσκουν μπροστά τους όταν πεινάσουν.

 
Πόσο θρεπτικό είναι το τηγανητό ψάρι;
Εκτύπωση E-mail

Είναι γνωστό ότι το τηγανητό ψάρι έχει υψηλό θερμιδικό περιεχόμενο, περιέχοντας μεγάλες ποσότητες λίπους και trans λιπαρών. Αυτό οφείλεται στη μεγάλη προσρόφηση του τηγανισμένου λαδιού, από το αλεύρι που έχει χρησιμοποιηθεί στο ψάρι. Αν μάλιστα το λάδι έχει πολυτηγανιστεί, είναι ακόμη περισσότερο πλούσιο σε trans λιπαρά, τα οποία έχουν συνδεθεί με την αύξηση της κακής (LDL) χοληστερόλης και την μείωση της καλής (HDL) χοληστερόλης.

 
Έλεγχοι του ΕΦΕΤ σε σχολικά κυλικεία
Εκτύπωση E-mail

Η έναρξη της νέας σχολικής χρονιάς σηματοδοτεί το ξεκίνημα διενέργειας ελέγχων στα σχολικά κυλικεία της ελληνικής επικράτειας από τα κλιμάκια του ΕΦΕΤ. Λαμβάνοντας υπόψη τόσο την ευαίσθητη ομάδα πληθυσμού, όσο και τα ευρήματα από τις επιθεωρήσεις του προηγούμενου χρόνου, όπου έχουν παρατηρηθεί μικρές αποκλίσεις σε μερίδα κυλικείων που πωλούσαν προϊόντα καθ' υπέρβαση της άδειας λειτουργίας τους, οι έλεγχοι θα εντατικοποιηθούν.

 
Σελίδα 6 από 11